Regulamin sklepu internetowego
Sklep internetowy PIK prowadzi sprzedaż wysyłkową na terenie Polski za pośrednictwem sieci Internet.Zamówienia przyjmowane są przez Internet, 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. Zamówienia są realizowane w dni powszednie, codziennie w godzinach 8:30-17:00.
- Warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji jest poprawne wypełnienie i wysłanie formularza zamówienia, . Zamówienie może wymagać potwierdzenia telefonicznego.
- Zastrzegamy sobie prawo odstąpienia od realizacji zamówienia Klienta, który nie podał wszystkich wymaganych danych lub podane dane budzą wątpliwości, co do ich poprawności. Zamówienie, którego nie uda się potwierdzić w ciągu 5 dni od jego złożenia nie będzie realizowane.
- Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem są Państwo informowani o stanie zamówienia i mogą podjąć decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
- Złożone zamówienie można zmienić lub anulować tylko w przypadku, gdy przesyłka nie została jeszcze wysłana. Wszelkich zmian w zamówieniu mogą Państwo dokonywać wyłącznie telefonicznie.
- Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon bądź na życzenie klienta faktura VAT( należy zaznaczyć chęć otrzymania faktury w wypełnianym formularzu). Rachunek wystawiany jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki.
- Wszystkie ceny są podane w złotych polskich i zawierają podatek VAT (ceny brutto). Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
- Zapłata za towar uiszczana jest z góry przelewem, lub za pobraniem (płaci się kurierowi przy odbiorze przesyłki). Zastrzegamy sobie możliwość zażądania zapłaty przelewem. Do sumy końcowej należy dodać koszty przesyłki w zależnośći od wyboru podane poniżej.
- Termin dostawy zamówionych towarów wynosi od 24 godzin do 7 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia.
- Mając na względzie dobro klienta i bezpieczeństwo wysyłanych przesyłek, wszystkie paczki wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej. Przesyłki dostarczane są do klienta w godzinach od 10.00 - 16.00. Godziny dostawy inne niż podane, należy ustalać już bezpośrednio z firma kurierską.
- Koszty dostawy pokrywa kupujący.
- Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku Dz.U.00.22.271 o ochronie praw konsumentów - Klient, który zakupił towar poza lokalem oferującego go przedsiębiorstwa ma prawo zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. W tym czasie towar podlega zwrotowi pod warunkiem, że znajduje się w oryginalnym i nienaruszonym opakowaniu, nie nosi śladów używania, nie posiada wad, z wyjątkiem stanowiących podstawę do reklamacji. Zwrócony towar należy zaopatrzyć w pisemną informacje o chęci dokonania zwrotu bez podania przyczyny oraz wszelkie dane identyfikacyjne zamówienie. Gwarantujemy zwrot wartości produktu. Pieniądze otrzymasz przekazem pocztowym lub przelewem po uprzednim ustaleniu. Koszt opakowania i odesłania produktu ponosi Zamawiający! Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem!
- Wszystkie towary dostępne w sklepie są nowe i objęte gwarancją producenta.
- Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych, które powstały podczas transportu będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności doręczyciela. Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić stan opakowania, jeśli nosi ono znamiona uszkodzenia nie należy jej przyjmować i w obecności doręczyciela sporządzić protokół szkody. Klient po uiszczeniu opłaty, ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności doręczyciela, w celu sprawdzenia czy nie nastąpiło uszkodzenie towaru w trakcie dostawy. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z doręczycielem protokołu reklamacyjnego. Jeżeli po otrzymaniu towaru znajdziecie Państwo w nim wady techniczne, których my nie dostrzegliśmy, mają Państwo prawo odesłać go przesyłką pocztową pod adres sklepu. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego pokrywa klient. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych od daty otrzymania towaru. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci Państwu równowartość ceny produktu lub zaoferujemy Państwu inny towar znajdujący się w asortymencie naszego sklepu.
- W związku z indywidualnymi ustawieniami Państwa monitora, kolorystyka rzeczywistych barw produktów może odbiegać od przedstawionych na naszym sklepie, w razie wszelkich wątpliwości zapraszamy Państwa do skorzystania z linku POMOC, gdzie przedstawiliśmy odpowiedzi na wszelkie możliwe pytania. W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt telefoniczny.
- Złożenie zamówienia oznacza akceptację warunków określonych w regulaminie oraz potwierdza zawarcie umowy pomiędzy Państwem a sklepem.