Regulamin sklepu internetowego

Sklep internetowy PIK prowadzi sprzedaż wysyłkową na terenie Polski za pośrednictwem sieci Internet.Zamówienia przyjmowane są przez Internet, 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. Zamówienia są realizowane w dni powszednie, codziennie w godzinach 8:30-17:00.

  1. Warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji jest poprawne wypełnienie i wysłanie formularza zamówienia, . Zamówienie może wymagać potwierdzenia telefonicznego.
  2. Zastrzegamy sobie prawo odstąpienia od realizacji zamówienia Klienta, który nie podał wszystkich wymaganych danych lub podane dane budzą wątpliwości, co do ich poprawności. Zamówienie, którego nie uda się potwierdzić w ciągu 5 dni od jego złożenia nie będzie realizowane.
  3. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem są Państwo informowani o stanie zamówienia i mogą podjąć decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
  4. Złożone zamówienie można zmienić lub anulować tylko w przypadku, gdy przesyłka nie została jeszcze wysłana. Wszelkich zmian w zamówieniu mogą Państwo dokonywać wyłącznie telefonicznie.
  5. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon bądź na życzenie klienta faktura VAT( należy zaznaczyć chęć otrzymania faktury w wypełnianym formularzu). Rachunek wystawiany jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki.
  6. Wszystkie ceny są podane w złotych polskich i zawierają podatek VAT (ceny brutto). Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
  7. Zapłata za towar uiszczana jest z góry przelewem, lub za pobraniem (płaci się kurierowi przy odbiorze przesyłki). Zastrzegamy sobie możliwość zażądania zapłaty przelewem. Do sumy końcowej należy dodać koszty przesyłki w zależnośći od wyboru podane poniżej.
  8. Termin dostawy zamówionych towarów wynosi od 24 godzin do 7 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia.
  9. Mając na względzie dobro klienta i bezpieczeństwo wysyłanych przesyłek, wszystkie paczki wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej. Przesyłki dostarczane są do klienta w godzinach od 10.00 - 16.00. Godziny dostawy inne niż podane, należy ustalać już bezpośrednio z firma kurierską.
  10. Koszty dostawy pokrywa kupujący.
  11. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku Dz.U.00.22.271 o ochronie praw konsumentów - Klient, który zakupił towar poza lokalem oferującego go przedsiębiorstwa ma prawo zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. W tym czasie towar podlega zwrotowi pod warunkiem, że znajduje się w oryginalnym i nienaruszonym opakowaniu, nie nosi śladów używania, nie posiada wad, z wyjątkiem stanowiących podstawę do reklamacji. Zwrócony towar należy zaopatrzyć w pisemną informacje o chęci dokonania zwrotu bez podania przyczyny oraz wszelkie dane identyfikacyjne zamówienie. Gwarantujemy zwrot wartości produktu. Pieniądze otrzymasz przekazem pocztowym lub przelewem po uprzednim ustaleniu. Koszt opakowania i odesłania produktu ponosi Zamawiający! Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem!
  12. Wszystkie towary dostępne w sklepie są nowe i objęte gwarancją producenta.
  13. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych, które powstały podczas transportu będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności doręczyciela. Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić stan opakowania, jeśli nosi ono znamiona uszkodzenia nie należy jej przyjmować i w obecności doręczyciela sporządzić protokół szkody. Klient po uiszczeniu opłaty, ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności doręczyciela, w celu sprawdzenia czy nie nastąpiło uszkodzenie towaru w trakcie dostawy. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z doręczycielem protokołu reklamacyjnego. Jeżeli po otrzymaniu towaru znajdziecie Państwo w nim wady techniczne, których my nie dostrzegliśmy, mają Państwo prawo odesłać go przesyłką pocztową pod adres sklepu. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego pokrywa klient. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych od daty otrzymania towaru. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci Państwu równowartość ceny produktu lub zaoferujemy Państwu inny towar znajdujący się w asortymencie naszego sklepu.
  14. W związku z indywidualnymi ustawieniami Państwa monitora, kolorystyka rzeczywistych barw produktów może odbiegać od przedstawionych na naszym sklepie, w razie wszelkich wątpliwości zapraszamy Państwa do skorzystania z linku POMOC, gdzie przedstawiliśmy odpowiedzi na wszelkie możliwe pytania. W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt telefoniczny.
  15. Złożenie zamówienia oznacza akceptację warunków określonych w regulaminie oraz potwierdza zawarcie umowy pomiędzy Państwem a sklepem.